Salgsmodulet fra SEEEMS er et uvurderligt værktøj for salgskonsulenter, og især for sælgere som tilbringer meget tid på landevejen, på messer eller lignende. Det er en slags beskyttet webshop specielt tilpasset kørende sælgeres behov for ordrestyring. Med denne salgsløsning bliver sælgerens arbejde nemmere og mere effektiv, hvilket resulterer i øget produktivitet og mere salg.
Sælgerløsningen er meget brugervenlig, bl.a. fordi de fleste funktioner i ordresystemet fungerer som i en normal webshop.
Du kan køre løsningen direkte i din foretrukne webbrowser.
Sælgersystemets brugerflade er optimeret til både desktop, tablet og smartphone.
Salgsløsningen funktioner er optimeret, så varer tilføjes og ordrer afsluttes med et minimum af kliks og indtastninger.
I nogle tilfælde kan det være en fordel med et ordresystem, som også fungerer når du ikke har internetadgang.
SEEEMS har derfor udviklet en version af sælgersystemet, som er en app der kan køre offline.
Sælgerløsningens app fungerer både på iPad, iPhone samt tablets og smartphones med Android.
En integration med dit ERP-system er en automatisering, som sikrer at alle data altid er aktuelle og fuldstændige i dine forskellige systemer. Sælgersystemet kender dermed også til dit offline salg, fx salg direkte i butikken eller via telefonen.
Med en automatisering sparer du samtidig tid og undgår indtastningsfejl.
Vi kan integrere sælgerløsningen med alle ERP-systemer.
"For Uniconta og C5 kan vi endda tilbyde en standardintegration som fungerer helt uden behov for yderligere tilpasninger."
Sælgeren logger ind med sit brugernavn og sin adgangskode. Herefter har han adgang til kundedata, produktinformationer og salgsværktøjer.
Fritekstsøgning i kundekartoteket, fx efter navn eller postnr. Administrator indstiller, hvilke kunder sælger har adgang til. Søgeresultatet kan også vises i Google Map for nemmere planlægning af rute.
Tilføj en ny kunde (debitor).
Sælgeren vælger den kunde (debitor), som han vil se informationer og foretage handlinger for. Når kunden er valgt, vises kundens produktsortiment, priser, favoritter, indkøbskurv, ordredata m.m.
Her vises bl.a. kundens debitornr., kontaktinformationer, kundegruppe og kreditinfo. Kundens adresse kan også vises i en Google Map.
Find produkter via kategorier eller vha. søge- og filterfunktionen. Se beskrivelser, billeder, tekniske specifikationer, priser samt varianter (fx farver, størrelser), alternative, lignende og relaterede varer.
Produktoversigter viser billeder af hver vare. Detailvisningen kan indeholde video og billedgalleri. Varianter kan have deres egne billeder. Indkøbskurven og ordrebekræftelsen er også med produktbilleder.
For hver vare vises den præcise lagerstatus, dvs. antal på lager. Sælger kan sikre, at han aldrig sælger en vare, som er udsolgt.
Produktkataloget/varesortimentet kan både vise flere, færre og specielle produkter afhængig af den valgte kunde.
Prisvisningen tager højde for alle rabatter, inklusive de rabatter som specielt er oprettet for den valgte kunde.
Sælgeren kan skjule lager- og prisoplysninger, fx når han bruger sælgerløsningen mens kunden kigger med på skærmen.
Ændringer i antalsfeltet for et produkt i kataloget ændrer automatisk antallet i kurven til det samme - og omvendt. Sælgeren kan nemt se, om en vare er lagt i kurven og sparer kliks på en køb-knap.
Viser en oversigt over ordrer, deres ordrestatus samt fakturaer vedrørende den valgte kunde. Salgskonsulenten kan også se en samlet historik over alle ordrer fra alle kunder.
Få et overblik over kundens seneste køb. Sælgeren kan genbestille de samme varer med et enkelt klik.
Kombiner sælgerløsningen med en shop fra SEEEMS og giv sælger adgang til kundernes favoritlister. Sælger kan så se, ændre og oprette nye favoritlister, fx kundespecifikke produktsortimenter.
Opret produktlister, fx for kampagnevarer eller for varer, som ofte sælges sammen. Sælgeren sparer mange kliks - både ved søgning og fordi alle varer fra en liste kan tilføjes til kurven på én gang.
Tilføj varer direkte i indkøbskurven blot ved at skrive varenr. og antal. Kombiner evt. med en mobil scanner for endnu nemmere indtastning af varenr.
Indkøbskurvens indhold vises på alle sider. Sælger kan nemt se, slette eller ændre hvad der er ligger i kurven.
Salgskonsulenten kan give ekstra rabatter på hver enkelt ordrelinje. Indtast rabatten som procent, rabatbeløb eller ny salgspris.
Sælger kan afslutte ordren ude hos kunden. Fakturerings- og leveringsadresse, CVR- og EAN-nr. m.m. indsættes automatisk. Ret ordrelinjer (antal og specielle rabatter) og tilføj kommentarer.
Når sælger sender en ordre, kan kunden modtage en ordrebekræftelse pr. e-mail. Bekræftelsen kan også sendes som SMS inklusive et link til mere detaljerede informationer online.
Sælger kan generere unikke varekataloger, fx med udvalgte produkter for en konkret kunde. Katalogerne gemmes som PDF og kan også indeholde produktbilleder og stregkoder.
Adgang til online dokumenter, fx manualer, certifikater, personalehåndbog eller dokumenter vedrørende kunder. Inkluder links til online databaser, hjælpevideoer, leverandørers hjemmesider m.m.
Få hurtig indsigt i kundens købsstatistik og planlæg salgsstrategien ift. mest solgte varer og mulighed for at sælge relaterede produkter m.m.
Skulle I have behov for det, kan salgsværktøjet fra SEEEMS også tilpasses jeres helt specifikke behov for ordrestyring. Kontakt os for at høre nærmere.
Ved at samle alt i et fælles system er det endnu nemmere at dele data mellem løsningerne.
Kombiner fx sælgerløsningen med SEEEMS' webshop og kundeportal. Så kan dine kunder bl.a. straks se deres ordrehistorik inklusive det salg, som er foretaget gennem sælgersystemet. Omvendt kan sælgerne så fx se de favoritlister, som kunderne har oprettet i webhoppen. En sælger kan endda tilføje nye favoritlister for en kunde, fx med relevante produktsortimenter.
Det er også en oplagt mulighed at kombinere sælgersystemet med et intranet for medarbejdere.
En anden kombinationsmulighed er med infoskærmløsningen, så en ordrestatistik fra salgssystemet fx samtidig kan vises på en infoskærm på jeres kontor.
Hvis sælgerløsningen er integreret med ERP, kan den samme integration naturligvis også bruges til alle andre løsninger.
Går du med planer om en ny webløsning? Eller er du nysgerrig, hvad der kan gøres bedre i dine eksisterende løsninger?
Så kontakt os i dag, så vi kan drøfte dine udfordringer og visioner. Vi giver også gerne dine nuværende online løsninger et eftersyn.
Dit navn og evt. firma Indtast dit navn
Dit telefonnr. eller din e-mail Indtast dit telefonnr. eller din e-mail
Her kan du skrive en kort besked Indtast dit telefonnr. eller din e-mail