SEEEMS har mange års erfaring med webudvikling, integrationer og anden programmering af digitale løsninger. Og med SEEEMS.CMS har vi samtidig et perfekt fundament for hurtig udvikling af ny funktionalitet. Derfor tilbyder vi ikke kun hjemmesider og webshops, men også mange andre webløsninger - som alle kan kombineres med hinanden!
Vi kan selvfølgelig også hjælpe dig, hvis du har brug for en online løsning som er specielt udviklet til dine behov. Det gælder, uanset om du er lille eller stor, en privat virksomhed eller en offentlig organisation.
Den digitale kundeportal er et specielt aflukket område (ekstranet) til online selvbetjening. Her kan kunderne se og rette deres stamdata samt finde speciel information, dokumenter, hjælpevideoer, værktøjer og meget mere. Hvis din webløsning er en webshop, kan kunderne også se deres ordrehistorik.
Vis forskelligt indhold på hver skærm, fx målrettet medarbejdere eller kunder i butikken. Eller lad dem selv finde informationerne på en interaktiv skærm. Opdater det hele nemt via din webbrowser. Vis evt. også indhold fra dine andre løsninger, fx tilbud fra din webshop og nyheder fra din hjemmeside.
Styr flere hjemmesider og webshops i samme løsning. Skab synergi og et mere ensartet resultat ved at administrere fælles design og indhold centralt. Den enkelte butik, filial, forhandler eller afdeling kan på sine egne sider vise, skjule, tilpasse og supplere indholdet efter behov. Mulighed for flere domæner og sprog.
Byportal, online avis eller portaler for bestemte brancher eller temaer. Overskuelig og spændende visning af indhold, som administreres af dig, indlæses fra eksterne kilder eller indtastes direkte af brugerne.
Få skræddersyet et bookingsystem til jeres forretning. Fx til online booking af hotelværelser, feriehuse, lokaler eller events. Bord- og tidsbestillinger. Tillad kunderne selv at sammensætte/konfigurere deres booking-produkt, fx en individuel pakkerejse.
Beskyttede sider til medarbejdere, forhandlere, kunder, forenings-medlemmer m.m. Vis fx nyheder, kalender, kontaktinformationer, dokumentarkiv, billedgallerier, online skemaer og debatforum.
Optimer arbejdsgangene og øg produktiviteten i din virksomhed, hos dine kunder og hos partnere med web-apps, hybride apps eller native apps udviklet til iOS, Android og Windows Phone.
Alle vores løsninger er baseret på SEEEMS.CMS.
Derfor kan du flette flere løsninger sammen til én stor løsning. Din webshop kan fx også indeholde et ubegrænset antal sider med frit indhold (ligesom en normal hjemmeside), en kundeportal, et ekstranet til forhandlere og et intranet til medarbejdere.
Fordi alle løsninger ligger i samme system, kan du opdatere fælles indhold centralt for så at vise og bruge det i alle løsninger uden behov for dobbelt indtastning. Det kan være nyheder, som både vises på din hjemmeside, infoskærm og i en mobil app. Eller tidligere ordrer som hentes fra dit ERP-system til brug i kundeportalen og sælgersystemet. Eller anden ordrestatistik, som vises i sælgersystemet og på en infoskærm i jeres produktionshal.
En anden fordel er, at du kan styre alle dine løsninger via samme administration, som er meget brugervenlig, fordi den virker efter de samme principper uanset hvad du arbejder med.
Integrer eksterne løsninger, fx Google Maps, Facebook, Amazon, MailChimp og betalingsgateways.
SEEEMS kan også effektivisere din forretning ved fx at integrere dit ERP-, POS eller CRM-system.
Vores hardcore programmører kan udvikle alle de funktioner, som du har brug for til din webløsning.
Der er ingen tekniske begrænsninger, og vi helmer ikke, før vi sammen med dig har fundet den bedste løsning.
Går du med planer om en ny webløsning? Eller er du nysgerrig, hvad der kan gøres bedre i dine eksisterende løsninger?
Så kontakt os i dag, så vi kan drøfte dine udfordringer og visioner. Vi giver også gerne dine nuværende online løsninger et eftersyn.
Dit navn og evt. firma Indtast dit navn
Dit telefonnr. og/eller din e-mail Indtast dit telefonnr. eller din e-mail
Her kan du skrive en kort besked Indtast dit telefonnr. eller din e-mail